Vés al contingut

Fisioteràpia

Què és la fisioteràpia?

La fisioteràpia és una professió sanitària amb la que s’avalua, s’explora, es diagnostica i s’apliquen tractaments que permeten disminuir el dolor i restablir la funcionalitat.

A través d’exercici terapèutic i teràpia manual podem tractar lesions, resoldre dolors aguts i crònics i oferir pautes per l’autotractament. La fisioteràpia està en constant transformació pel que fa ús de tecnologia i tractaments.

Servei de fisioteràpia a Vilanova i la Geltrú

Fisioteràpia per la prevenció i tractament de dolor

La fisioteràpia s’ha relacionat durant molt de temps amb massatges passius i exercicis generalistes per tot tipus de lesions. La realitat és que existeix una gran varietat de tècniques terapèutiques per prevenir i tractar el dolor. Aquestes són algunes de les que utilitzem a consulta:

• Teràpia manual
  • Exercici terapèutic
  • Massatges de descàrrega
  • Readaptació esportiva
  • Punció seca
  • Embenats funcionals
  • Reeducació postural
  • Tractament del dolor

Valoració de l'origen del dolor

A cada sessió de fisioteràpia es realitza una valoració exhaustiva de les condicions que presenta el pacient.

Inici del tractament individualitzat

En base a l’evidència científica i la investigació més recent en les lesions, apliquem el tractament més adequat.

Pauta d'exercicis per la prevenció

Generem una pauta d'exercicis per recuperar la funcionalitat i el benestar i disminuir el risc de recaigudes.

Explica’m el teu cas per oferir-te el millor tractament per a tu