Vés al contingut

Fisioteràpia a domicili

Què és la fisioteràpia domiciliària?

La fisioteràpia és una professió sanitària amb la que s’avalua, s’explora, es diagnostica i s’apliquen tractaments que permeten disminuir els dolors originats per músculs, tendons, lligaments i nervis.

En pacients amb mobilitat reduïda o d’edat avançada acudim al domicili particular per realitzar la sessió. L’objectiu de les sessions de fisioteràpia domiciliària és recuperar la funcionalitat i autonomia a través d’exercicis adaptats per al dia a dia.

Servei de fisioteràpia domiciliària al Garraf

Fisioteràpia a casa per un inici de rehabilitació a mida

La fisioteràpia a domicili resulta molt útil en fases inicials o agudes en la recuperació de lesions, cirurgies o inmobilitzacions. Actuar en una fase precoç és molt positiu per obtenir resultats satisfactoris en l’evolució de la recuperació. A més a més, oferim una gran varietat de tècniques terapèutiques. Aquestes són algunes de les que utilitzem:

• Teràpia manual
  • Exercici terapèutic
  • Massatges terapèutics
  • Treball de l’equilibri
  • Embenats funcionals
  • Higiene postural
  • Reeducació de la marxa
  • Tractament del dolor

Valoració de l'origen del dolor

A cada sessió de fisioteràpia es realitza una valoració exhaustiva de les condicions que presenta el pacient.

Inici del tractament individualitzat

En base a l’evidència científica i la investigació més recent en les lesions, apliquem el tractament més adequat.

Pauta d'exercicis per la prevenció

Generem una pauta d'exercicis per recuperar la funcionalitat i el benestar i disminuir el risc de recaigudes.

Explica’m el teu cas per oferir-te el millor tractament per a tu